Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
 

Kalendarz brań

Najnowsze ogłoszenia

tutaj lista najnowszych kilku ogloszen jak na elka.fm

reklama

Dowcipy

Zawodowy wojskowy poszedł nad rzekę na ryby. Wyciągnął stołeczek, przygotował wędkę, wyjął pudełko z dżdżownicami, otworzył je i krzyknął:
- Ochotnik, trzy kroki na przód!

Najnowsze ogłoszenia



Kontakt z redakcją


  Napisz do nas:
ryby@elka.fm

Telefon komórkowy: Artur Grobecki
605-138-648
065 529 56 78 



Reklama

Twoja reklama w portalu ryby.elka.pl! Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym:
e-mail: reklama@elka.pl
tel. 65 529 56 78 (centrala Radia Elka)
 

PZW Poznań nie chce porozumienia

Otrzymaliśmy korespondencję jaką prowadziły okręgi PZW Leszno i PZW Poznań. Jak wynika z poniższych dokumentów okręgi nie podpiszą porozumienia.  Nie od dziś wiadomo wędkarze,którym zależało na przynależności do okręgu PZW Poznań już dawno wybrali ten właśnie okręg, natomiast pozostali deklarują pozostanie w strukturach leszczyńskich. Niezrozumiałe wydaje się zatem postępowanie poznańskich władz, które nie widzą możliwości podpisania porozumienia a tylko wchłonięcia leszczyńskiego okręgu. Niby jedna organizacja a o porozumienie trudno. Czy poznańskim władzom zależy na wędkarzach, czy tylko na ich pieniądzach ? a może na tak podkreślanych nielicznych ale rybnych leszczyńskich zbiornikach ? Trudno powiedzieć ....Poniżej zamieszczamy korespondencję jaką w ostatnim czasie prowadziły oba okręgi, kto ma rację oceńcie sami .
 

Komentarze 

 
#1 2014-12-29 06:15
POŁĄCZYĆ i będzie po problemie! to jest dobro wędkarzy a nie utrzymywanie tak małego okręgu w naszych granicach. W naszej rzeczywistości jednak ludzie na stołkach nie dadzą się z nich zrzucić na taborety delegatów... smutna, subiektywna rzeczywistość w której tkwimy bez szans na poprawienie sytuacji.
Cytować
 
 
#2 2014-12-29 07:15
Te przepychanki, podchody, walka o kasę to nic innego jak łamanie m.in. punktów 1,2 i 4 paragrafu 14 statutu PZW. Skoro jest to jedna organizacja, to dlaczego wydzielano okręgi jako oddzielne podmioty prawne, które konkurują ze sobą w warunkach rynkowych, co raczej jest niezgodne ze statutem. Gdyby nie było wzajemnego podbijania cen w przetargach na dzierżawę wód być może byłoby to z korzyścią dla nas, wędkarzy - członków tego związku, a właśnie po to PZW został założony, a nie do robienia pieniędzy dla prezesów i ich świty. Takie działania są nie do zaakceptowania. Wszystkim kolegom i koleżankom życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku, a "władzom" trochę oleju w głowach i chociażby podstawowej przyzwoitości.
Cytować
 
 
#3 2014-12-29 07:44
Kolego skoro przeniosłeś się do Poznania czego tu mieszasz ? nic ci do okręgu Leszno, nie jesteś jego członkiem, nie masz prawa głosu wypowiadaj się na zebraniach PZW Poznań i forach poznańskich tam twoje miejsce
Cytować
 
 
#4 2014-12-29 12:03
Jestem za połączeniem...patrząc na okręg dolnośląski jedna składka i po całym województwie można jeździć łowić. A u nas opłacę Leszno i co już w Osiecznej czy Drzeczkowie nie mogę łowić a jest tak blisko...gadanie, że chodzi o kasę czy bóg wie co...mnie to nie interesuje jadę nad wodę odpocząć, powędkować...takie jest moje zdanie zwykłego wędkarza!
Cytować
 
 
#5 2014-12-29 13:35
Karol ma racje nalerze jeszcze do PZW Leszno ale też pomału trace cirpliwość jak widze tą patologie .Gdzie był nasz okręg jak Poznań przejmował prawie wszystkie jeziora w naszej okolicy a teraz chcą porozumienia z czym do ludu Poznań musiałby być chory żeby z nami wchodzić w jakieś porozumienia.O zarybieniach też nasz Okręg zapomniał bo jeszcze 2-3 lata temu było całkiem co innego i wcale niechodzi mi o pstrągi wpuszczane na żwirownie bo nigdy w tej rzezi niebrałem udziału.Zarząd zbiera kase chyba dla siebie także zastanawiam się co tu dalej robić bo ręce opadają jak to wszystko widze.
Cytować
 
 
#6 2014-12-29 18:20
Wędkarzu, sytuacja jest patologiczna, ale nie z powodu tego, że okręg leszczyński "dał ciała" przy przetargach. Ta patologia jest spowodowana obecnym statusem prawnym okręgów. Uważam, że do przetargu na dzierżawę/gospodarkę rybacką startować powinien Związek jako cały, a nie jako okręg, który prawnie jest odrębnym bytem. Moim skromnym zdaniem okręgi powinny być jedynie oddziałami PZW, a prezesi dyrektorami/kierownikami rejonowymi i powinni jedynie reprezentować PZW w przetargach WYŁĄCZNIE na obszarach na których mają za zadanie wypełnianie powierzonych im obowiązków.
Jedynym rozwiązaniem całego tego bałaganu i zakończenie wojen między okręgami jest całkowite zjednoczenie związku, bo obecnie to jest kulawy "związek związków" okręgowych, które wbijają sąsiadom sztylety w plecy przy każdej możliwej okazji. Konkurencja między nimi w tym przypadku nie służy dobru związku i jego członków, a wręcz naraża na straty materialne, o których pisałem wcześniej. Jeśli nie będzie zgody na zmiany, jedynym sensownym rozwiązaniem będzie rozwiązanie okręgów i przekazanie ich majątków i, jeśli będzie to prawnie możliwe, cesja umów dzierżawy wód na rzecz związku (całego). Wymagałoby to jednak zmian strukturalnych w PZW. Można też utworzyć całkiem nowe stowarzyszenie i zgodnie ze statutem zlikwidować PZW i przekazać mienie oraz umowy na jego rzecz. To jednak prawdopodobnie byłoby bardzo kosztowne i mało realne.
Cały ten bałagan, o którym tutaj dyskutujemy, rozpoczął się wtedy, gdy próbowano zrobić z PZW związek sportowy (żeby brać pieniądze z ministerstwa sportu), a do tego potrzebne było przekształcenie NASZEGO związku w federację okręgowych związków sportowych, co do końca się nie udało i obecnie jest to "odkręcane" z powodu zagrożenia rozwiązaniem przez sąd administracyjny całego związku, jako działającego niezgodnie z Ustawą o sporcie.
Cytować
 
 
#7 2014-12-29 18:51
Dodam jeszcze, że połączenie dwóch czy trzech "związków okręgowych" nic nie da, ponieważ problem jest globalny i podobne wojny będą trwały dalej. Potrzebne są poważne zmiany. Trwanie w status quo będzie utrwalać patologię, a szanowni prezesi na synekurach w swoich grajdołach będą dalej prowadzić geszefty z poklepującymi ich kolegami. Wątpię więc, czy oni, reprezentując nas w Warszawie, zechcą cokolwiek zmieniać.

Podsumowując:
-Związek musi być jednolity, zjednoczony
-Okręgi mogą działać tylko na wyznaczonych uchwałami zjazdu krajowego obszarach.
-Pieniądze zbierane centralnie i dystrybuowane na statutowe obowiązki ADMINISTRACJI (a nie władz) okręgów (zarybienia, infrastruktura, szkolenia, BADANIA, zawody, młodzież) - będzie sprawniej, bardziej przejrzyście i taniej, bo większe firmy zawsze mają silniejszą pozycję niż małe i dużo więcej mogą. Dzięki temu pieniądze, np. na zarybienia, będą trafiały tam, gdzie ich będzie potrzeba, a nie tam gdzie najwięcej jest członków. Rybostan jezior i rzek może zostać zrównoważony w całym kraju.
Cytować
 
 
#8 2014-12-29 19:14
Jak rządy obejmował Dworacki było nas 8000 tyś a teraz zostało 2000 tyś Za rok to możesz sobie prezesie dyskutować o połączeniu z Poznaniem z swoim przełożonym dyrektorem panem Murkiem bo wszyscy odejdą do Poznania lub Zielonej Góry
Cytować
 
 
#9 2014-12-29 23:22
Jest pewna nieścisłość , dzisiaj w okręgu Leszno 2014 jest nas ponad 4,2tys. członków a tzw. przychód na + (zysk) jest znaczący za 2014. A co ma okr. Poznań ? puste wody .
Mamy mało wody , prawda , ale b. dobrze utrzymane w jakości i ilości pogłowia, nie szukaj nowego gospodarza bo przez 1-2 lata "przecedzi" Ci wodę do ciernika. Koledzy, należy docenić to co się ma, pomimo że w wielu sprawach macie racje, jednak aby dokonać WIELKICH zmian jest potrzebne inne uwarunkowanie prawne (statut) , a tu jest wiele oporów na szczeblu najwyższym. Dzisiejszy stan okręgu Leszno nie jest winą prezesa Dworackiego , można mieć pretensje do poprzednika , ale to już śp.
Cytować
 
 
#10 2014-12-30 07:14
poznan nie chce połaczenia i działa na szkode wedkarzy! MAJA DŁUGI WODY BEZ RYB A LESZNO MA PIENIADZE I DLATEGO NA HAMA CHCA WCHŁONAC LESZNO !!!!!!!! BY POŁOZYC ŁAPY NA NASZYCH SKŁADKACH !! TAKIEGO WAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cytować
 
 
#11 2014-12-31 13:55
Każdy logicznie myślący wędkarz wyciągnie prosty wniosek:
Poznaniowi chodzi o kasę wędkarzy leszczyńskich, oraz o ryby z leszczyńskich jezior, ponieważ wody poznańskie są zwyczajnie przetrzebione z ryb. Swoją drogą to jest chore, że w Polsce jako jednym z nielicznych krajów UE prowadzi się gospodarkę rybacką (czyt. wyławia się z wody te nędzne resztki ryb, które w niej jeszcze są). Chce wam się ryb, rybacy? To sobie hodujcie w stawach i sprzedawajcie, a od dzikich ryb jeziorowych i rzecznych wara wam!!!!!!!!!!
Cytować
 
 
#12 2015-01-01 18:41
Cytuję Tetryk I:
Każdy logicznie myślący wędkarz wyciągnie prosty wniosek:
Poznaniowi chodzi o kasę wędkarzy leszczyńskich, oraz o ryby z leszczyńskich jezior, ponieważ wody poznańskie są zwyczajnie przetrzebione z ryb. Swoją drogą to jest chore, że w Polsce jako jednym z nielicznych krajów UE prowadzi się gospodarkę rybacką (czyt. wyławia się z wody te nędzne resztki ryb, które w niej jeszcze są). Chce wam się ryb, rybacy? To sobie hodujcie w stawach i sprzedawajcie, a od dzikich ryb jeziorowych i rzecznych wara wam!!!!!!!!!!

Gdyby były tylko nędzne resztki ryb nie kłusownicy nie żyli by tak dobrze.
Cytować
 
 
#13 2015-01-02 18:02
poznaniowi jak każdej organizacji zależy na kasie
ale zarząd PZW L| e|s| z| n| o dba dodatkowo o własne korzyści. mają kasę więc jest czym sponsorować P_ R_ Y_ V.

SERDECZNE POZDROWIENIA DLA SPONSORÓW BRACTWA RÓŻAŃCOWEGO
Cytować
 
 
#14 2015-01-03 04:12
jak widze niektorych BARANOW szczekajacych a nie wiedzacych nic to sie usiasc chce ! POZNAN CHCE TYLKO KASY LESZNA BO MA DŁUGI ! JEZIORA BEZ RYB ITD. JAK OKREGI SIE POŁĄCZĄ TO ZMIANA JAKO JEDYNA KTORA NASTAPI TO TAKA ZE POZNAN WEZMIE PIENIADZE LESZNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DELEGATURA BIURO W LESZNIE I TAK ZOSTANIE NIC SIE NEI ZMIENI POZA TYM ZE ZABIORA NASZE PIENIADZE !!!!!! DLATEGO ROBIA CO ROBIA ! I TO POZNAN DZIAŁA NA SZKODE WEDKARZY!
Cytować
 
 
#15 2015-01-03 21:14
Okręg Leszno może ma kasę ale dlatego że łupi koła Inne okręgi zwracają 40 procent składki a Leszno tylko 35 Zawodów co kot napłakał Więcej i atrakcyjniejsze zawody organizuje Czakuszka niż kapitanat leśnych dziadków w okręgu Potrzeba nam działania aby zatrzymać wędkarzy u nas a nie tylko mówić że mamy kasę i brak pomysłu na dobre jej wydanie Rozdać kołom
Cytować
 
 
#16 2015-01-04 12:09
Czytając powyższe komentarze zastanawiam się, który okręg jest lepszy; ten który wykorzystuje wpłacone składki z danego roku, czy ten który gromadzi pieniądze nie wiadomo na co i dla kogo? Skoro w danym roku opłacam składkę PZW na dane wody, to chciałbym aby pieniądze w tym samym roku zostały wykorzystane na utrzymanie i zarybienie tych wód również w tym samym roku. Przecież z różnych przyczyn za rok mogę nie opłacić składek. A co do zmian statutowych to od dawna są chyba oczekiwane przez zwykłych wędkarzy, zresztą szumnie zapowiadane przez nowego prezesa PZW. Miała być opłata krajowa, miała być liczba okręgów zrównana z liczbą województw, ale wszystko miało być.
Cytować
 
 
#17 2015-01-04 15:47
Cytuję Jan:
Okręg Leszno może ma kasę ale dlatego że łupi koła Inne okręgi zwracają 40 procent składki a Leszno tylko 35 Zawodów co kot napłakał Więcej i atrakcyjniejsze zawody organizuje Czakuszka niż kapitanat leśnych dziadków w okręgu Potrzeba nam działania aby zatrzymać wędkarzy u nas a nie tylko mówić że mamy kasę i brak pomysłu na dobre jej wydanie Rozdać kołom


to idz i gadaj z poznaniem! poznaj fakty co oni wyprawiaja i oczy otworzysz..... to nie takie proste
Cytować
 
 
#18 2015-01-04 20:48
Czym prędzej utworzyć ten wilki Okręg Wielkopolski. Wszelkie przeciągania ze strony okręgów wielkopolskich działają na niekorzyść wędkarzy.
Będzie mniej płacenia (dopłat na ościenne staną się zbędne) i więcej wody dostępnej w 1 wspólnym okręgu.
Tylko wtedy dogadać porozumienie 50% z Porozumieniem Dolnośląskim i chyba wszyscy wędkarze (działacze niekoniecznie) będą zadowoleni.
Cytować
 
 
#19 2015-01-05 08:18
Okręg Wielkopolski ? czemu nie tylko najpierw należy usunąć prezesa PZW P-ń i jego popleczników,którzy mają PZW a prywatny folwark a do tego za nimi idą rybacy. Niby dlaczego tym nowym okręgiem miałby rządzić prezes, którego nikt nie lubi? Pachnie tu znowu prywacizną i niezłą kasą dla poznańskich władz. Wędkarze dla tych panów nic nie znaczą nie bądźcie naiwni !!
Cytować
 
 
#20 2015-01-05 18:23
Wybierzmy okręg wrocławski to może się okazać dobrą alternatywą.
Cytować
 
 
#21 2015-01-05 18:44
DLACZEG OBWInia się zarząd OKREGU TO NIe jch pomys o połączeni pretensje to do zarządu który opuścił okręg nie pozwólmy aby ktoś nami pomiatał będzie OK
Cytować
 
 
#22 2015-01-06 07:02
Cytuję zz:
Okręg Wielkopolski ? czemu nie tylko najpierw należy usunąć prezesa PZW P-ń i jego popleczników,którzy mają PZW a prywatny folwark a do tego za nimi idą rybacy. Niby dlaczego tym nowym okręgiem miałby rządzić prezes, którego nikt nie lubi? Pachnie tu znowu prywacizną i niezłą kasą dla poznańskich władz. Wędkarze dla tych panów nic nie znaczą nie bądźcie naiwni !!



stary niestety większość ludzi to osły które wierzą w to co ktoś chlapnie......... i idą za tym jak baranki na rzeź.... jak jeden z drugim nie zacznie myśleć tylko będzie chwytał głodne kawałki to będzie jak bedzie...
Cytować
 
 
#23 2015-01-07 09:24
Pierwsze że były jakieś próby utworzenia Okręgu Wielkopolskiego usłyszałem z 6lat temu (może dalej) i już wtedy bardzo ten pomysł mi się spodobał. Tylko niestety władze okręgów wolały zostać władzami okręgów... Szkoda, że teraz po latach,zwykli wędkarze ponoszą skutki tamtych decyzji (braku decyzji), mamy wyższe składki, dopłaty za wędkowanie u sąsiadów, ograniczenia terenu i kłótnie.
Cytować
 
 
#24 2015-01-12 07:15
do daniel a kto wprowadza kłotnie patologie zmienia statut jak mu sie podoba uchwałami???? POZNAN i WARSZAWA bo tam siedza ci z Poznania....... leszno chciało zwrotu jezior bo sa na terenie okregu i leszno powinno nimi władac a poznan co ? zadzwonił do warszawy i warszawa wprowadziała uchwałe zmieniajaca paragraf statutu ktory daje poznaniowi mimo ze nie powinno tak byc te wody......panstwo w panstwie gdyby nie poznan ich kumple dzielacy sie kasa z gospodarki rabunkowej - sprzedazy ryb tonami wyławianymi z jezior to juz dawno by było wszystko poukładane ... dla przykładu poznan wpuszcza na 150ha wody 150 KG ryb a jesienia odławia kilka ton...... złodzieje sa na szczycie i dopoki sie ich nie wytnie nic nie zmienisz jeden z drugim. trzeba czekac do wyborów.
Cytować
 
 
#25 2015-01-14 15:47
jak widać to na tych jeziorach muszą być rekordowe przyrosty
Cytować
 
 
#26 2015-01-14 18:25
"Leszno chciało zwrotu jezior bo są na terenie okręgu i Leszno powinno nimi władać" - no kolego gdzie ty bujasz, w obłokach? Na szczęście jest jeszcze prawo i przepisy. Kto chce mieć jeziora to musi startować w przetargach lub konkursach, a opowiadać takie banialuki. A dlaczego w Warszawie nie siedzą z Leszna, przecież też im się należy - Leszno to przecież jakaś dzielnica Warszawy czy coś podobnego .....
Cytować
 
 
#27 2015-01-14 18:30
15 lat trwa "rabunkowa" działalność Poznania na jeziorach, a tam ciągle pchają się i kłusole i wędkarze zwłaszcza leszczyńscy, którzy mają podobne dużo rybniejsze wody! Toż to jakiś dziw lub wręcz patologia. A jak będzie przyducha to znowu wszystkim wyjdą gały na wierzch, ale szybko o tym zapomną i dalej będą bredzić, że ni ma ryb, ni ma panie.
Cytować
 

Dodaj komentarz

reklama
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.

Kod antysapmowy
Odśwież

reklama